Невід’ємною частиною комунікаційного дизайну є інфографіка. Інфографіка – це спосіб передачі інформації за допомогою графічного малюнка. Останнім часом її стали часто використовувати тому, що вона легко передає основну думку, динаміку показників, може продемонструвати просторово-часові зв’язки, основні тенденції та просто краще запам’ятовується. Коли важко пояснити текстом, словами коротко і доступно, без інфографіки не обійтися.
Якою буває інфографіка?
Це незвичайні таблиці, графіки, діаграми, схеми та інші більш нестандартні способи візуалізації.
Види інфографіки:
- статистична;
- хронологічна;
- географічна;
- порівняльна.
- структурна;
- ієрархічна;
- інтерактивна;
- інфографіка процесу;
- інфографіка форматування тексту;
- інфографіка на основі зображень.
Водночас інфографіка не має бути оформлена абияк, усі елементи мають гармонійно поєднуватися між собою, доносити якусь думку, зображувати процес, інакше споживач нічого не зрозуміє.
Основні функції:
- донести інформацію до читача;
- зацікавити нову аудиторію;
- оживити інтерес старих споживачів;
- отримати популярність;
- збільшити прибуток.
Сфера використання
Інфографіка настільки спростила сприйняття інформації, що її почали використовувати практично скрізь:
- Маркетинг/реклама. Підвищує рівень впізнаваності бренду, збільшує зацікавленість споживачів.
- ЗМІ. Для ілюстрації складної інформації, цифр, фактів.
- Освіта. Робить навчальний матеріал таким, що більше запам’ятовується, доступним для учнів.
- Інструкції, рецепти. Покрокова інфографіка допомагає краще зрозуміти людині, що за чим робити.
- Некомерційні організації. Зображує соціальні проблеми, підвищує обізнаність.
Цей інструмент візуалізації інформації також використовують у державних органах для оприлюднення статистики та даних перепису, набуття чинності нових обмежень.
Розробка кращої інфографіки: основні правила
- Чим простіше, тим краще. Забудьте про складні таблиці, діаграми, графіки, вони також погано сприймаються, як і суцільний текст.
- Використайте контрастний колір для керування увагою читачів.
- Виділяйте головне, тези на які варто звернути увагу. Зробити це можна за допомогою кольору, форми, розміру, ефекту 3d, різкості та інших прийомів оформлення.
- Використайте повноцінні зображення. Для пояснення деяких схем краще використати фотографії. Вони нададуть інфографіці більше реалістичності.
- Не ігноруйте розважальний формат. Смішні меми та картинки використовують часто і серйозні видання, фірми. Найголовніше – щоб гумор був доречним.
- Пояснюйте. Якщо діаграму, піктограму або графік важко зрозуміти, використайте текст і цифри, розкривайте коротко основні поняття.
Де замовити інфографіку?
Створення інфографіки – досить складне і копітке зайняття, не кожен дизайнер готовий взятися за таку справу, адже потрібна не просто красива картинка, а й розуміння суті зображуваного процесу. Команда фахівців Fractus готова взятися за розробку інфографіки будь-якої складності (від простих графічних малюнків до анімованих елементів або навіть відеографіки). Ми вивчимо в усіх деталях особливості Вашого бізнесу, проєкту, щоб інфографіка зацікавила цільову аудиторію. У своїй роботі використовуємо останні тенденції дизайну, контент-маркетингу. Ви отримуйте готовий макет на для друку або розміщення в мережі.
Інфографіка на замовлення в компанії Fractus – це найкраще рішення, яке зробить Ваш проєкт простим і зрозумілим для аудиторії, вразить потенційних клієнтів.