12/12/2022

Інфографіка: просто про складне

повернутися до списку статей →

Невід’ємною частиною комунікаційного дизайну є інфографіка. Інфографіка – це спосіб передачі інформації за допомогою графічного малюнка. Останнім часом її стали часто використовувати тому, що вона легко передає основну думку, динаміку показників, може продемонструвати просторово-часові зв’язки, основні тенденції та просто краще запам’ятовується. Коли важко пояснити текстом, словами коротко і доступно, без інфографіки не обійтися.

Якою буває інфографіка?

Це незвичайні таблиці, графіки, діаграми, схеми та інші більш нестандартні способи візуалізації.

Види інфографіки:

  • статистична;
  • хронологічна;
  • географічна;
  • порівняльна.
  • структурна;
  • ієрархічна;
  • інтерактивна;
  • інфографіка процесу;
  • інфографіка форматування тексту;
  • інфографіка на основі зображень.

Водночас інфографіка не має бути оформлена абияк, усі елементи мають гармонійно поєднуватися між собою, доносити якусь думку, зображувати процес, інакше споживач нічого не зрозуміє.

Якою буває інфографіка?

Основні функції:

  • донести інформацію до читача;
  • зацікавити нову аудиторію;
  • оживити інтерес старих споживачів;
  • отримати популярність;
  • збільшити прибуток.

Сфера використання

Інфографіка настільки спростила сприйняття інформації, що її почали використовувати практично скрізь:

  • Маркетинг/реклама. Підвищує рівень впізнаваності бренду, збільшує зацікавленість споживачів.
  • ЗМІ. Для ілюстрації складної інформації, цифр, фактів.
  • Освіта. Робить навчальний матеріал таким, що більше запам’ятовується, доступним для учнів.
  • Інструкції, рецепти. Покрокова інфографіка допомагає краще зрозуміти людині, що за чим робити.
  • Некомерційні організації. Зображує соціальні проблеми, підвищує обізнаність.

Цей інструмент візуалізації інформації також використовують у державних органах для оприлюднення статистики та даних перепису, набуття чинності нових обмежень.

Розробка кращої інфографіки: основні правила

  1. Чим простіше, тим краще. Забудьте про складні таблиці, діаграми, графіки, вони також погано сприймаються, як і суцільний текст.
  2. Використайте контрастний колір для керування увагою читачів.
  3. Виділяйте головне, тези на які варто звернути увагу. Зробити це можна за допомогою кольору, форми, розміру, ефекту 3d, різкості та інших прийомів оформлення.
  4. Використайте повноцінні зображення. Для пояснення деяких схем краще використати фотографії. Вони нададуть інфографіці більше реалістичності.
  5. Не ігноруйте розважальний формат. Смішні меми та картинки використовують часто і серйозні видання, фірми. Найголовніше – щоб гумор був доречним.
  6. Пояснюйте. Якщо діаграму, піктограму або графік важко зрозуміти, використайте текст і цифри, розкривайте коротко основні поняття.

Розробка кращої інфографіки: основні правила

Де замовити інфографіку?

Створення інфографіки – досить складне і копітке зайняття, не кожен дизайнер готовий взятися за таку справу, адже потрібна не просто красива картинка, а й розуміння суті зображуваного процесу. Команда фахівців Fractus готова взятися за розробку інфографіки будь-якої складності (від простих графічних малюнків до анімованих елементів або навіть відеографіки). Ми вивчимо в усіх деталях особливості Вашого бізнесу, проєкту, щоб інфографіка зацікавила цільову аудиторію. У своїй роботі використовуємо останні тенденції дизайну, контент-маркетингу. Ви отримуйте готовий макет на для друку або розміщення в мережі.

Інфографіка на замовлення в компанії Fractus – це найкраще рішення, яке зробить Ваш проєкт простим і зрозумілим для аудиторії, вразить потенційних клієнтів.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!