Рекомендації – ось що шукають покупці перш ніж придбати товар. А якщо це відгуки людини, якій аудиторія довіряє, купівля буде. Таку людину називають лідером думок або інфлюенсером. Саме цей підхід і використовує інфлюенс-маркетинг.
Замовити послуги рекомендаційного маркетингу можна у компанії Fractus. Це ненав’язливе природне просування, яке приверне споживачів.
Інфлюенс-маркетинг: у чому суть
Маркетинг впливу, рекомендаційний маркетинг, influence-маркетинг – назв існує декілька. Але суть одна: інфлюенс-маркетинг – це просування товару або послуги через лідера думки (інакше інфлюенсера): експерта, зірку, блогера, медійну особистість тощо. Причому тут важлива скоріше популярність у соціальних мережах, ніж популярність за рамками інтернету.
Маркетинг впливу націлений на аудиторію, яка вже зацікавлена в продукті, що просувають, адже саме лідер думок привертає її. Власне кажучи, левова частка підписників і є аудиторія.
Переваги інфлюенс-маркетингу
Маркетинг впливу має такі переваги:
- прихильники лідера думок йому довіряють – і автоматично стануть довіряти й продукту;
- реклама настільки органічна, що зовсім і не схожа на рекламу. Виглядає зовсім як рекомендація;
- аудиторія набагато частіше переглядає блоги та сторінки кумирів, тож відсоток потрапляння реклами набагато вищий, ніж іншими каналами комунікації;
- залучення гарячого трафіку. За посиланнями переходять цільові ліди, які насправді зацікавлені в продукті;
- відпрацювання негативу. Розвінчується міф із приводу якогось продукту, навіть можна відновити підупалу репутацію бренду.
Із чого розпочати
Недостатньо просто заплатити лідеру думок та чекати результатів, попиваючи каву. Спочатку потрібно продумати й вибудувати стратегію.
- Визначитися з метою. Чого Ви хочете досягнути: збільшити кількість підписників, залучити більше трафіку, підвищити продажі, досягнути лояльності.
- Вивчити цільову аудиторію. Хто вона, які має потреби, чим їй можна допомогти.
- Знайти відповідного інфлюенсера. Того, в підписниках якого Ваша ЦА.
- Визначити бюджет. Скільки інфлюенсер візьме за пост, залежить від його популярності.
- Написати чітке ТЗ (технічне завдання). Воно запорука того, що Ви зрозумієте один одного, і Ваше завдання буде точно вирішене.
Групи інфлюенсерів
- Наноінфлюенсери: до 1000 підписників. Завдяки настільки вузькому колу атмосфера тепла, тому і реклама виглядає як дружня порада. Найнижча вартість, високий ступінь залученості клієнтів.
- Мікроінфлюенсери: до 10 тис. Аудиторія теж дуже лояльна, ступінь залученості – до 8%.
- Макроінфлюенсери: до 100 тис. Ідеальний варіант за співвідношенням якість контенту та вартість за нього. Часто звертаються саме до них.
- Мільйонники або мегаінфлюенсери: від 1 млн. Селебриті, які відмінно впливають на лояльність та впізнаваність. Але реклама від них найдорожча.
Послуги інфлюенс-маркетингу від Fractus
Плануєте просувати продукт за допомогою залучення лідерів думок, але не знаєте, з чого розпочати та з ким контактувати? Залиште це нам: для такої роботи у нас є фахівці із досвідом та канали комунікації.
Ми вивчимо специфіку Вашого бізнесу. За результатами дослідження та на основі виділеного бюджету створимо стратегію та підберемо ідеального інфлюенсера. І не важливо, в якій сфері Ви працюєте. Вам же залишиться насолоджуватися результатами роботи: впізнаваністю та підвищенням продажів.
Чому б не спробувати просувати свій продукт шляхом інфлюенс-маркетингу? Звертайтеся до Fractus!