20/12/2021

Інфлюенс-маркетинг: просування від лідерів думок

повернутися до списку статей →

Рекомендації – ось що шукають покупці перш ніж придбати товар. А якщо це відгуки людини, якій аудиторія довіряє, купівля буде. Таку людину називають лідером думок або інфлюенсером. Саме цей підхід і використовує інфлюенс-маркетинг.

Замовити послуги рекомендаційного маркетингу можна у компанії Fractus. Це ненав’язливе природне просування, яке приверне споживачів.

Інфлюенс-маркетинг: у чому суть

Маркетинг впливу, рекомендаційний маркетинг, influence-маркетинг – назв існує декілька. Але суть одна: інфлюенс-маркетинг – це просування товару або послуги через лідера думки (інакше інфлюенсера): експерта, зірку, блогера, медійну особистість тощо. Причому тут важлива скоріше популярність у соціальних мережах, ніж популярність за рамками інтернету.

Маркетинг впливу націлений на аудиторію, яка вже зацікавлена в продукті, що просувають, адже саме лідер думок привертає її. Власне кажучи, левова частка підписників і є аудиторія.

Інфлюенс-маркетинг: у чому суть

Переваги інфлюенс-маркетингу

Маркетинг впливу має такі переваги:

  • прихильники лідера думок йому довіряють – і автоматично стануть довіряти й продукту;
  • реклама настільки органічна, що зовсім і не схожа на рекламу. Виглядає зовсім як рекомендація;
  • аудиторія набагато частіше переглядає блоги та сторінки кумирів, тож відсоток потрапляння реклами набагато вищий, ніж іншими каналами комунікації;
  • залучення гарячого трафіку. За посиланнями переходять цільові ліди, які насправді зацікавлені в продукті;
  • відпрацювання негативу. Розвінчується міф із приводу якогось продукту, навіть можна відновити підупалу репутацію бренду.

Із чого розпочати

Недостатньо просто заплатити лідеру думок та чекати результатів, попиваючи каву. Спочатку потрібно продумати й вибудувати стратегію.

  1. Визначитися з метою. Чого Ви хочете досягнути: збільшити кількість підписників, залучити більше трафіку, підвищити продажі, досягнути лояльності.
  2. Вивчити цільову аудиторію. Хто вона, які має потреби, чим їй можна допомогти.
  3. Знайти відповідного інфлюенсера. Того, в підписниках якого Ваша ЦА.
  4. Визначити бюджет. Скільки інфлюенсер візьме за пост, залежить від його популярності.
  5. Написати чітке ТЗ (технічне завдання). Воно запорука того, що Ви зрозумієте один одного, і Ваше завдання буде точно вирішене.

Групи інфлюенсерів

  • Наноінфлюенсери: до 1000 підписників. Завдяки настільки вузькому колу атмосфера тепла, тому і реклама виглядає як дружня порада. Найнижча вартість, високий ступінь залученості клієнтів.
  • Мікроінфлюенсери: до 10 тис. Аудиторія теж дуже лояльна, ступінь залученості – до 8%.
  • Макроінфлюенсери: до 100 тис. Ідеальний варіант за співвідношенням якість контенту та вартість за нього. Часто звертаються саме до них.
  • Мільйонники або мегаінфлюенсери: від 1 млн. Селебриті, які відмінно впливають на лояльність та впізнаваність. Але реклама від них найдорожча.

Групи інфлюенсерів

Послуги інфлюенс-маркетингу від Fractus

Плануєте просувати продукт за допомогою залучення лідерів думок, але не знаєте, з чого розпочати та з ким контактувати? Залиште це нам: для такої роботи у нас є фахівці із досвідом та канали комунікації.

Ми вивчимо специфіку Вашого бізнесу. За результатами дослідження та на основі виділеного бюджету створимо стратегію та підберемо ідеального інфлюенсера. І не важливо, в якій сфері Ви працюєте. Вам же залишиться насолоджуватися результатами роботи: впізнаваністю та підвищенням продажів.

Чому б не спробувати просувати свій продукт шляхом інфлюенс-маркетингу? Звертайтеся до Fractus!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!