25/10/2021

Холістичний маркетинг: злагоджена робота всіх процесів бізнесу

повернутися до списку статей →

Його роботу часто порівнюють із роботою складного механізму або ж людського організму: все має бути гармонійним та пов’язаним. Холістичний маркетинг – ось про що йдеться. Чим краще налагоджена система, тим вищі показники ефективності.

А щоб домогтися дієвості та взаємності роботи всіх процесів у своїй компанії, варто звертатися за стратегією до компанії Fractus.

Холістичний маркетинг

Холістичний маркетинг: специфіка поняття

Holistic marketing, комплексний або холістичний маркетинг – це стратегія, яка передбачає цілісний підхід: представляє бізнес та його маркетингові канали як єдину систему. Забезпечує взаємодію всіх систем, процесів, спільних позицій із клієнтами. В основі принцип холізму (від грец. holos – цілий, увесь), висловлений ще Арістотелем: «Ціле – більше ніж сума його складових».

Синергія (ефект від взаємодії кількох складових, що приносить набагато більший результат, ніж робота кожного поодинці) бізнесу та кожного відділу дозволяє поліпшити якість продукту, становище на ринку, створити сильний імідж. Це робота всіх спільно. Переслідує одну й ту ж мету: досягнення максимальної якості обслуговування своїх споживачів.

Упровадження такої стратегії добре працює в будь-якому бізнесі: як у великій міжнародній компанії, так і на невеликому локальному підприємстві. Такий підхід дозволить залишитися на плаву навіть в умовах перенасиченого ринку.

Чотири складових стратегії

  1. Relationship Marketing (маркетинг взаємовідносин). Базується на тому, щоб вибудувати міцні, тривалі взаємини (а також зберегти та розвивати їх) з усіма сторонами маркетингових процесів: співробітниками, клієнтами, партнерами, навіть конкурентами та контролюючими органами. Акцент не на просуванні й продажі товарів і послуг, а на клієнті – задоволенні його потреб, утриманні, перетворенні на прихильника.
  2. Integrated Marketing (інтегрований маркетинг). Усі зусилля спрямовують в одне річище. Маркетингове посилання чітке та коротке, завдяки якому всі працюють спільно, розуміють, що роблять та куди рухаються. Синхронізація та єдиний стиль усіх каналів комунікації.
  3. Internal Marketing (внутрішній маркетинг). Робота над поліпшенням якості середовища у компанії для своїх же співробітників. Зусилля спрямовані не тільки на максимально можливий комфорт у виконанні покладених завдань, а й загалом зручне перебування в компанії.
  4. Societal Marketing (соціально відповідальний маркетинг). Суть у тому, щоб бути корисним суспільству: підходити до виробництва більш екологічно або ж витрачати частину доходів на благодійність.

Холістичний маркетинг: специфіка поняття

До чого призводить холістична концепція

У чому ж цінність такої стратегії? Вона приносить такі плоди, як-от:

  • Підвищення ефективності бізнесу. Турбота про кожен аспект компанії робить їхню діяльність прозорішою, спрощує процеси, заощаджує ресурси, дозволяє зменшити недоліки, побачити загрози та виявити можливості.
  • Цілісність бренду. Люди купують не тільки товар, а й бренд. І якщо він у їхніх очах цілісний, не розрізнений, вища і його цінність, і довіра до нього.
  • Послідовність. Вона необхідна, щоб залишатися на ринку та ефективно функціонувати.

Де шукати відповідь? У Fractus

Принципи холістичного маркетингу для Вашого бізнесу здаються привабливими, але не знаєте, з чого починати? Звертайтеся до компанії Fractus. Ми створимо ту маркетингову холістичну стратегію, яка принесе користь саме Вашому бізнесу. І він запрацює, як годинник.

Телефонуйте, саме час ставати кращими!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!