Розробка айдентики – інакше кажучи, фірмового стилю компанії – вимагає чималих зусиль. Та вони можуть бути марними, якщо немає інструкції щодо їхнього правильного використання. У цьому разі необхідний гайдлайн. Замовити його можна у компанії Fractus.
Гайдлайн: особливості
Звід правил і стандартів, які регламентує використання візуальних складових фірмового стилю, і є гайдлайн. Походить від англ. guideline, «напрямна лінія». По суті він є повнішим варіантом логобука.
Здавалося б – навіщо ці складнощі? Адже є «книга логотипу», невже її недостатньо? Але необхідність виправдана. Айдентика має бути в єдиному стилі, і гайдлайн це забезпечує: він встановлює межі, які не припустять різночитань і невірної інтерпретації візуальних елементів. Адже у дизайнера може з’явитися ідея додати щось своє, і у підсумку вийде нехай навіть гарний, але зовсім інший елемент фірмового стилю.
Інструкція спрощує роботу маркетологів, дизайнерів, працівників друкарні.
Основні складові
Логотип
Наведені приклади й варіанти лого, розміри, охоронне поле, а також застереження, як їх використовувати не варто.
Фірмові кольори
Позначені основний та додаткові кольори, їхні комбінації з іншими кольорами, коди для друкарні.
Шрифти
Повний список шрифтів для використання і їхніх накреслень.
Другорядні елементи оформлення
Тут приклади фонів, візерунків, патернів, ілюстрацій, фотографій тощо.
Базові елементи фірмового стилю
Готові макети візиток, тек, бланків, конвертів, інших складових.
Оскільки наочні приклади сприймаються краще, у кожному розділі обов’язково є зображення, причому їх більше, ніж тексту. Сам же текст тільки доносить суть, тому тезовий і вивірений. Однак написаний так, щоб його міг зрозуміти адресат – дизайнер.
Щодо носіїв, то це може бути PDF-формат, друкована версія або презентація.
Відмінності від брендбуку
Часто плутають поняття брендбук і гайдлайн. Однак брендбук – основа бренду. У ньому показана місія, цінності, цілі, особливості, філософія, авторські права ТМ. Це внутрішньокорпоративний документ. Гайдлайн же може бути як його складовою, так і самостійним документом. Сфера його використання виходить за межі компанії: розрахована на зовнішнє використання рекламними агентствами, друкарнями тощо.
У чому необхідність
- По-перше, документ спрощує роботу маркетологів і дизайнерів, дозволяючи дотримуватися єдиного стилю, не порушувати його, не допускати спотворень.
- По-друге, заощаджує час і фінанси, оскільки інформація як на долоні, а роботу не доведеться переробляти.
- По-третє, зберігає впізнаваність бренду і закріплює в аудиторії його образ.
Розробка гайдлайна: як це відбувається
Отримати грамотно складений гайдлайн, скачавши з інтернету, неможливо. Робота над ним завжди індивідуальна та доволі кропітка. Тому варто звертатися до фахівців, а саме в компанію Fractus.
Для початку замовник заповнює бриф та озвучує побажання, далі укладаємо договір, після цього виконуємо роботу, яку обов’язково обговорюємо із замовником, і вносимо корективи. Тільки після всіх обговорень і узгоджень здаємо повноцінний гайдлайн.
У нас є фахівці, які виконають завдання на відмінно, а Ви отримаєте повний звід правил із використання айдентики.
Необхідно замовити гайдлайн? Комплексні рішення – найправильніші. Тому на додачу можете замовити й розробку фірмового стилю, логотипу, логобука. Звертайтеся, будемо раді допомогти!