31/01/2022

Email-розсилка: спам чи не спам?

повернутися до списку статей →

Одні листи з розсилки користувачі читають, що й не відірвати, і одразу ж поспішають здійснити те, до чого вони підштовхують. Інші ж відправляють у кошик, лише окинувши поглядом. Але еmail-розсилка – це насправді ефективний канал комунікації з клієнтами, якщо над нею правильно попрацювати.

І замовити тексти для неї краще у професіоналів – компанії Fractus.

Email-розсилка: коротко про суть

За своєю природою електронна розсилка – це комерційні листи, відправлені групі адресатів. Від спаму відрізняються тим, що користувачі дають на неї згоду і мають можливість відписатися, щойно забажають.

Практика показує: найбільш вдалі дні для відправлення – з вівторка по четвер. Час – від 9:00 до 11:00 та з 15:00 до 21:00.

Email-розсилка: коротко про суть

Види листів

Тригерні

Така email-розсилка автоматична для підписника, який діяв у певний спосіб: відправив продукт до кошика або підписався на оновлення. Охоплює такі листи:

  • привітальні (приходять після реєстрації користувача та підтвердження підписки);
  • вітальні (пов’язані з популярними святами або днем народження клієнта);
  • повідомлення про некуплений товар із кошика.

Комерційні

У листі – опис продукції, показання переваг товару та вигод від його купівлі. Мета – підштовхнути до купівлі.

Дайджести

Інформують про оновлення на ресурсі, появу новинок, анонсують чи висвітлюють події.

Інформаційні

Цікавий користувачеві контент корисного або розважального характеру. Інформація, пов’язана з діяльністю компанії, поради, історії, рекомендації тощо.

Особливості тексту

Завжди існує спокуса компанії написати про себе. Але писати слід про те, як і чим вона може принести користь споживачеві. Прочитавши лист, споживач має розуміти, що він отримає.

Текст для email-розсилки, написаний просто і зрозуміло, а ще краще – жваво і емоційно, завжди привабливий. Варто уникати штампів, професійного сленгу, складних термінів. Ніхто не стане читати довгого листа. Суть слід сформулювати в декількох реченнях. І не менш важлива структура: розбивання на блоки, виділення елементів, за які міг б зачепитися погляд. Зазвичай використовують принцип перевернутої піраміди: найважливіше – вгорі.

І слід уникати стоп-слів. «Терміново», «Унікальна пропозиція», «Розіграш» – усі ці та подібні слова змушують алгоритми поштових служб відправляти листи у спам.

Особливості тексту

Структура листа емейл-розсилки

  1. Тема. Перше, що впадає в око. В ідеалі – коротка та гостроцікава.
  2. Ім’я адресанта. Безіменним листам користувач не довіряє. Як і відправнику, ім’я-прізвище якого вказане, але він про нього й не чув. Розсилці від імені компанії довіри більше.
  3. Прехедер. Продовження теми email. Саме він змушує споживача читати або не читати лист.
  4. Текст. Захопливий, корисний контент, що не залишає розчарування від витраченого часу, без зайвої інформації і води.
  5. Alt-тексти. Описують картинки, якщо вони вимкнені. Без таких текстів неможливий інклюзивний дизайн. Їхня відсутність може відправити лист у спам.
  6. Заклик до дії. Одного на лист цілком вистачить – під нього й «заточене» повідомлення.

Де замовити тексти? У Fractus, звичайно

Усе ще необхідно замовити тексти для email-розсилки? Звертайтеся до Fractus. Для цього у нас підібрана команда фахівців, відповідне обладнання та програмне забезпечення.

Ми напишемо текст, адресований саме Вашій цільовій аудиторії, причому за всіма канонами. Він допоможе підтримувати контакт з підписниками, працювати на імідж, бути впізнаваним, підвищувати продажі. Не марнуйте часу на пошуки виконавця – поспішайте замовити послуги email-розсилки у нас!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!