Одні листи з розсилки користувачі читають, що й не відірвати, і одразу ж поспішають здійснити те, до чого вони підштовхують. Інші ж відправляють у кошик, лише окинувши поглядом. Але еmail-розсилка – це насправді ефективний канал комунікації з клієнтами, якщо над нею правильно попрацювати.
І замовити тексти для неї краще у професіоналів – компанії Fractus.
Email-розсилка: коротко про суть
За своєю природою електронна розсилка – це комерційні листи, відправлені групі адресатів. Від спаму відрізняються тим, що користувачі дають на неї згоду і мають можливість відписатися, щойно забажають.
Практика показує: найбільш вдалі дні для відправлення – з вівторка по четвер. Час – від 9:00 до 11:00 та з 15:00 до 21:00.
Види листів
Тригерні
Така email-розсилка автоматична для підписника, який діяв у певний спосіб: відправив продукт до кошика або підписався на оновлення. Охоплює такі листи:
- привітальні (приходять після реєстрації користувача та підтвердження підписки);
- вітальні (пов’язані з популярними святами або днем народження клієнта);
- повідомлення про некуплений товар із кошика.
Комерційні
У листі – опис продукції, показання переваг товару та вигод від його купівлі. Мета – підштовхнути до купівлі.
Дайджести
Інформують про оновлення на ресурсі, появу новинок, анонсують чи висвітлюють події.
Інформаційні
Цікавий користувачеві контент корисного або розважального характеру. Інформація, пов’язана з діяльністю компанії, поради, історії, рекомендації тощо.
Особливості тексту
Завжди існує спокуса компанії написати про себе. Але писати слід про те, як і чим вона може принести користь споживачеві. Прочитавши лист, споживач має розуміти, що він отримає.
Текст для email-розсилки, написаний просто і зрозуміло, а ще краще – жваво і емоційно, завжди привабливий. Варто уникати штампів, професійного сленгу, складних термінів. Ніхто не стане читати довгого листа. Суть слід сформулювати в декількох реченнях. І не менш важлива структура: розбивання на блоки, виділення елементів, за які міг б зачепитися погляд. Зазвичай використовують принцип перевернутої піраміди: найважливіше – вгорі.
І слід уникати стоп-слів. «Терміново», «Унікальна пропозиція», «Розіграш» – усі ці та подібні слова змушують алгоритми поштових служб відправляти листи у спам.
Структура листа емейл-розсилки
- Тема. Перше, що впадає в око. В ідеалі – коротка та гостроцікава.
- Ім’я адресанта. Безіменним листам користувач не довіряє. Як і відправнику, ім’я-прізвище якого вказане, але він про нього й не чув. Розсилці від імені компанії довіри більше.
- Прехедер. Продовження теми email. Саме він змушує споживача читати або не читати лист.
- Текст. Захопливий, корисний контент, що не залишає розчарування від витраченого часу, без зайвої інформації і води.
- Alt-тексти. Описують картинки, якщо вони вимкнені. Без таких текстів неможливий інклюзивний дизайн. Їхня відсутність може відправити лист у спам.
- Заклик до дії. Одного на лист цілком вистачить – під нього й «заточене» повідомлення.
Де замовити тексти? У Fractus, звичайно
Усе ще необхідно замовити тексти для email-розсилки? Звертайтеся до Fractus. Для цього у нас підібрана команда фахівців, відповідне обладнання та програмне забезпечення.
Ми напишемо текст, адресований саме Вашій цільовій аудиторії, причому за всіма канонами. Він допоможе підтримувати контакт з підписниками, працювати на імідж, бути впізнаваним, підвищувати продажі. Не марнуйте часу на пошуки виконавця – поспішайте замовити послуги email-розсилки у нас!