18/10/2021

Експертний контент: принести клієнту користь

повернутися до списку статей →

Бренд, який виступає в ролі експерта, підвищує свій авторитет в очах споживача. Хороший спосіб досягнути цього, а на додачу завоювати довіру – експертний контент. Він не лише приваблює користувачів цікавим змістом, а й приносить їм користь – розв’язує проблеми.

Зі створенням текстів допоможе компанія Fractus.

Експертний контент: специфіка

Експертний контент – це публікації різного формату на теми, в яких компанія або персона, що їх створює, компетентна. Неодмінні риси – унікальність, правдивість, користь. Він зачіпає читача, оскільки торкається його больових точок та пропонує варіанти вирішення, і такі поради може втілити в життя навіть непрофесіонал. Тим ці практичні поради й цінні. Особливо, якщо це «вічнозелений» контент – завжди актуальний: він працюватиме роками на користь компанії або персони.

Спочатку визначають проблеми аудиторії та можливості контенту розв’язати питання. Якщо тексти не допомагають клієнту, а створені, щоб підвищити почуття власної гідності та виставити себе експертом, вони пусті в очах клієнта.

Експертний контент: специфіка

Формати публікацій

До цього виду контенту належать не тільки експертні тексти, а й інші способи подачі інформації. Як створювати посилання підкаже канал комунікації з користувачем. Існує чимало форматів:

  • стаття;
  • пост в соцмережах;
  • відеоролик;
  • інструкція;
  • питання-відповідь;
  • дослідження;
  • статистичні дані;
  • інфографіка;
  • онлайн-урок;
  • електронна книга;
  • подкаст;
  • інтерв’ю.

Ідею можна використовувати будь-яку, з огляду на проблеми ЦА. Це професійна порада, історія (зокрема історія клієнта), відповіді на питання, секрети, специфічні деталі, досвід діяльності, розповідь про помилки, а також актуальний інформаційний привід.

Поради щодо створення

  1. Найняти автора. Якщо фахівцям чи власнику компанії ніколи створювати тексти або відео, але вона прагне поділитися експертною інформацією, можна замовити створення контенту у стороннього автора або ж спеціалізованої компанії. У цьому разі необхідне ретельне опрацювання деталей, поглиблене вивчення теми. Автор це може зробити самостійно за складеним переліком питань, а після експертна стаття має бути узгоджена з представниками компанії. Або ж провести інтерв’ю з експертом (не плутати з жанром контенту – інтерв’ю). Та найбільш дієвий крок – знайти нішевого автора, який перебуває з компанією на одній хвилі та знається на всіх тонкощах теми.
  2. Писати зрозумілою мовою. Показати експертність не означає перевантажувати контент спеціалізованими термінами. Використовувати варто лише ті, які ЦА розуміє. Інакше читач закриє сторінку, а проблема не вирішиться. Експертність у тому, щоб написати про складне дохідливо, простими словами, а про специфічне – цікавою мовою.
  3. Дотримуватися розумного обсягу. Є спокуса один текст начинити різноманітною інформацією – історіями, фактами, таблицями, статистикою. Та стаття-простирадло злякає читача на підході. Правильніше всі ці дані розподілити для кількох випусків.
  4. Структурувати. Розлогий текст необхідно розділити на смислові блоки, підзаголовки, врізки, списки. Особливо, якщо контент на складну та серйозну тему.

Поради щодо створення

Професійний контент від Fractus

Маєте що сказати споживачам, але не знаєте, як правильно створювати експертний контент, та й немає часу писати тексти? Телефонуйте нам!

Ми напишемо текст у будь-якому форматі, знімемо відео або створимо інфографіку на тему, цікаву й корисну Вашим читачам, звичайно ж, на якій Ви знаєтеся. Ви ж завоюєте славу експерта. Звертайтеся!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!