Незвичайне завжди привабливе. А в рекламі і поготів, коли всі методи просування, які лиш тільки існують у маркетингу, набридли споживачам, і, здавалося б, здивувати їх уже нічим. Ось тут на поле бою виходить експериментальний маркетинг, одна з найновіших розробок маркетологів: він створює активності, які викликають позитивні емоції.
Потребуєте більшого залучення Вашої цільової аудиторії? Звертайтеся до Fractus та спробуйте впровадити у Ваш бізнес такий підхід.
Експериментальний маркетинг: особливості
Емпіричний, залучений, живий чи експериментальний маркетинг – це стратегія, заснована на тому, щоби бренд зумів викликати позитивні емоції у клієнта, переважно через залучення до маркетингового процесу. Найчастіше всі активності пов’язані з придбанням товару/послуги чи або ж тестуванням.
Дослідження показують, що позитивний контакт із компанією або брендом майже в 100% випадків призводить до купівлі, прихильності та рекомендацій надалі. Він заснований на індивідуальному досвіді, створює міцний довгостроковий зв’язок бренду чи товару з цільовою аудиторією.
Сподобався такий вид маркетингової діяльності великим брендам. Як тут не згадати британський магазин Ikea, який дозволив своїм клієнтам переночувати на його складі, обравши собі ліжко та аксесуари до душі. Або взяти WestJet Airline: до кожного, хто сканував посадковий талон, виходячи з аеропорту, підходив Санта Клаус та запитував, чого бажає пасажир. Навіть більше, компанія оплатила та доставила подарунки клієнтам.
Види експериментів
Маркетологи використовують залучений маркетинг у всій різноманітності, застосовуючи різні його види, своєрідні точки з’єднання бренду та клієнта:
- Заходи. Вони можуть бути будь-якого формату: відкриття магазину, концерт, виставка, флеш-моб, аби лише споживач не був пасивним учасником, а зміг набути клієнтського досвіду.
- Креативні рішення. Чим неординарніший підхід до створення маркетингової активності, тим яскравіший слід та враження у клієнта. Для реклами годиться все, що може зачепити: незвичайне пакування, інтерактивний екран у торговому центрі, презентація у форматі мультфільму.
- Майстер-клас. Якщо є можливість долучити клієнта до чогось подібного, це стане однією зі значних та яскравих подій у його житті.
- Екскурсія. Бренди часом влаштовують своїм клієнтам походи на виробництво. Споживачі переповнені емоціями, діляться фото на своїх сторінках у соцмережах, а це ще один, хоч і маленький, канал просування.
- Залучення інфлюєнсера чи лідера думок. Контактуючи у такий спосіб, бренд завжди буде асоціюватися з улюбленим для клієнтів кумиром.
- Демонстрація продуктів. Чим яскравіші і захопливіші вони, то більше ваблять споживачів. Підхід добре спрацьовує, коли інші компанії не використовують нічого подібного.
- Ігри та квести. Виконати низку завдань та отримати приз від улюбленого бренду на додачу до всіх позитивних емоцій – ну що може краще отримати прихильність клієнта?
Послуги від Fractus
Бажаєте, щоб покупці запам’ятали Ваш бренд чи товар та стали його прихильниками? Застосуйте експериментальний маркетинг. Не знаєте, з чого почати? Звертайтеся до Fractus.
Ми створимо персональну стратегію, підберемо найефективніші підходи, проведемо рекламну кампанію. Це все в межах узгодженого бюджету, необов’язково за участю селебриті чи за космічних витрат. Ви зможете отримати таку віддачу, як-от впізнаваність, прихильність клієнтів та підвищення продажів. Телефонуйте, ми на зв’язку!