03/10/2022

Ефективність SEO: методи та об’єкти оцінювання

повернутися до списку статей →

Залучити на сайт відвідувачів, які потенційно готові вчинити цільові дії – ось завдання SEO. Але запустити оптимізацію пів справи. Необхідно аналізувати результативність цих процесів – оцінити ефективність SEO за ключовими показниками.

Послуги від Fractus це не тільки пошукова оптимізація, а й оцінювання її результативності. Замовляйте!

Ефективність SEO: особливості

Search Engine Optimization або ж SEO – канал в інтернет-маркетингу, розрахований на залучення на вебресурс цільового трафіку (зацікавлених користувачів) і принесення доходу. Ефективне SEO-просування сайту – процес, що вимагає ретельного опрацювання, і передусім створення стратегії. Та на ній робота не закінчується: необхідно оцінити ефективність процесів.

Key Perfomance Indicators (інакше KPI) – це ключові показники ефективності, їх і оцінюють.

Ефективність SEO: особливості

Методи оцінювання: що аналізують

Існує декілька методів, які допомагають оцінити ефективність просування. Вони базуються на використанні спеціалізованих сервісів пошукової аналітики. Їх завжди використовують у комплексі. Зачіпають такі основні параметри.

  1. Економічні
  • ROMI. Return on marketing investment – повернення маркетингових інвестицій, в цьому випадку витрат на SEO-просування. Для цього суму від прибутку ділять на суму, витрачену на просування, і множать на 100%. Позитивна динаміка спостерігатиметься не відразу, а через місяці після запуску SEO, і це за умови професійного просування.
  • CPV. Сost per visitor – вартість одного відвідувача. Інакше кажучи, фінансова сторона питання залучення клієнта. Щоб отримати результат, бюджет, витрачений на просування, варто розділити на кількість цільових відвідувачів. Чим менша цифра, тим дешевше залучення одного клієнта. Завдання допоможе вирішити Google Analytics. Спочатку розкрутки сайту одиниця трафіку коштуватиме дорого, і це нормально.
  • Вартість конверсії. Конверсія – кількість користувачів, які здійснили цільову дію. Аналіз ефективності просування сайту також передбачає і її оцінювання. Щоб дізнатися, у скільки обійшовся кожен клієнт, необхідно бюджет просування розділити на кількість замовлень, і цифру помножити на 100%.
  1. Неекономічні
  • Видимість за семантичним ядром. Дані показують, скільки відсотків потенційних клієнтів побачили ресурс у видачі за тим семантичним ядром (низкою ключових слів та фраз), яке просувається. Використовують сервіси Topvisor.ru або Top-inspector.ru та інші. Показник від 50% і до 100% оптимальний (може бути й 0%). Отримані дані сприяють оцінюванню можливостей зростання трафіку ресурсу. Але ось конверсії не враховують.
  • Трафік. Основоположний показник, що дозволяє підрахувати кількість відвідувачів, яких цікавить продукт. Метод оцінки – використання системи Google Analytics. Він дозволяє побачити реальну картину відвідуваності, а також накрутки. Звичайно, не уникнути коливань, але про ефективність процесів свідчить позитивна динаміка. Звіт можна отримати за певними часовими рамками – за тиждень, місяць, квартал. До уваги варто брати й тонкощі сезонності бізнесу: падіння трафіку в такому разі природне.

Методи оцінювання: що аналізують

Аналіз SEO від Fractus

У вас виникло питання, як оцінити ефективність SEO? Відповіді є у компанії Fractus.

Ми допоможемо оцінити ключові показники результативності із застосуванням методів та інструментів, які дадуть найточніші дані. Так Ви зможете зрозуміти свої сильні сторони та побачити недопрацювання. А якщо необхідно, замовляйте й SEO-просування ресурсу – ми допоможемо і з ним. Телефонуйте!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!