14/04/2022

Довірчий маркетинг: співпраця споживача та компанії

повернутися до списку статей →

У світі, перевантаженому інформацією та рекламними повідомленнями, достукатися до споживача вкрай складно. Але якщо використовувати довірчий маркетинг та вибудувати зі споживачем співпрацю за допомогою його згоди на повідомлення, пропозиції будуть адресними. Такий підхід допоможе компанії заощадити безліч ресурсів, а водночас бути ефективною.

Fractus допоможе з впровадженням цього виду маркетингу в Ваш бізнес, звертайтеся!

Довірчий маркетинг: специфіка

Permission marketing або довірчий маркетинг – це взаємодія між клієнтом та компанією, в яких клієнт добровільно дає згоду на те, щоб отримувати від компанії маркетингові пропозиції. Його ще називають дозвільним маркетингом. Він – протилежність традиційному, який впливає на споживача без його згоди.

Довірчий маркетинг: специфіка

Завдяки такому підходу маркетолог краще розуміє, як вибудовувати комунікацію, адже канал вибрав сам клієнт. Вони сприяють один одному: маркетолог допомагає споживачеві придбати потрібний товар, а споживач маркетологу – продати. Ресурси використовують більш продумано, а реклама попадає в ціль. Також це сприяє зміцненню відносин та викликає довіру у клієнтів, допомагаючи перетворити їх на постійних покупців. І вигоду отримують обидві сторони.

Сет Годін «Довірчий маркетинг»

Термін, та й сам підхід, запропонував Сет Годін – американський маркетолог, економіст, топменеджер Yahoo!, а також автор книг (серед них і книги про дозвільний маркетинг).

Він вважає, що довірчий маркетинг має бути:

  • актуальним. На конкретний момент клієнту транслюють важливу, потрібну та своєчасну пропозицію;
  • персональним. Приватне адресне повідомлення також цінне для клієнта, оскільки потрапляє просто в ціль;
  • очікуваним. Готовність клієнта отримувати повідомлення не змусить його дратуватися, навпаки: він буде йому радий, а якщо повідомлення цікаве, навіть чекати з нетерпінням.

Кроки до клієнта за Сетом Годіном

Маркетолог підійшов до формулювання досить образно: він порівнює етапи вибудовування відносин з етапами побачення. Вони полягають у такому:

  1. Викликати у клієнта інтерес. Звернути на себе увагу та спонукати клієнта залишити персональні дані. Стимулом може бути все, що завгодно: корисна інформація, акція або навіть грошова мотивація.
  2. Розповісти про послугу або товар. Показати товар: продемонструвати переваги та вигоди, які клієнт отримає в результаті.
  3. Підігрівати інтерес. Знаходити та використовувати нові стимули, які викликають ще більше довіри та прихильності.
  4. Розширити межі дозволеного. Отримати більше даних про споживача, зокрема особистого характеру, надсилати зразки товарів, пропонувати нові товари або послуги.

Кроки до клієнта за Сетом Годіном

Переваги довірчого маркетингу

  • По-перше, він адресний: пропозиція націлена тільки на того споживача, який хоче її бачити.
  • По-друге, заощаджує ресурси, знову-таки, через адресність пропозиції.
  • По-третє, викликає довіру до компанії, але не викликає роздратування.
  • По-четверте, сприяє повторним купівлям.
  • По-п’яте, виливається у взаємовигідну співпрацю споживача та компанії.

Довірчий маркетинг від Fractus

Плануєте впровадити принципи довірчого маркетингу у свій бізнес, але цей вид маркетингу абсолютно новий та незрозумілий? Звертайтеся до Fractus: наші фахівці допоможуть. Вони вивчать бізнес, визначать цільову аудиторію, розроблять ефективну стратегію взаємодії компанії з клієнтом. У результаті компанія зуміє отримати довіру клієнтів, вибудувати тісну співпрацю з ними, підвищувати продажі, рости та розвиватися.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!