19/12/2022

Для чого потрібен логотип, його функції та види

повернутися до списку статей →

Логотип – це щось більше, ніж символ, напис або картинка. Цей знак представляє бізнес, є частиною фірмового стилю компанії. Саме по ньому люди будуть упізнавати Вашу компанію. Не варто думати, що створити логотип легко. До нього висувають певні вимоги. Недостатньо опрацьований знак принесе збитки та розчарування. Який саме логотип підходить бізнесу, залежить від безлічі чинників, але компанії, які хочуть успішності на ринку, витрачають на його створення дійсно величезні суми.

Які функції виконує логотип?

Логотип – це візуальна підказка, яка розповідає людині, з якою саме компанією він буде взаємодіяти. Задля пошуку свого фірмового знаку необхідно враховувати особливості діяльності компанії, а також правильно підібрати палітру, шрифт, персонажа, символ тощо.

Продумані логотипи виконують відразу кілька функцій:

  1. Дають можливість людям впізнавати бренд.
  2. Переслідують маркетингові цілі.
  3. Виділяють бізнес серед інших компаній і конкурентів.
  4. Підвищують довіру клієнтів до торгової марки.
  5. Маніпулюють людьми, створюючи асоціацію знаку з продукцією компанії.

Логотип – це важлива частина будь-якого проєкту, тому їх створюють комерційні компанії та некомерційні організації, щоб максимально передати людям свою місію та цінності.

Які функції виконує логотип?

До створення логотипу висувають низку вимог:

  • унікальність;
  • простота;
  • емоційність;
  • зрозумілість;
  • змістовність.

Види логотипів

Існує 6 основних видів логотипів:

Текстові (wordmark)

Доречні, якщо назва компанії складається з одного унікального слова, і ухвалено рішення, що саме у таки спосіб презентуватиметься бізнес. Під час створення такого знаку особливу увагу приділяють призначеному для користувача шрифту, який має бути унікальним, і палітрі, що складається з фірмових кольорів компанії.

Абревіатура або монограма (lettermark)

Такий знак замовляють переважно компанії з довгою назвою. Повне найменування часто важко вимовляти та прочитати, а ось абревіатура виглядатиме стильно й легко запам’ятається.

Символьний

Має бути зрозумілим кожній людині, незалежно від країни проживання, професії, статі або мови, на якій вона розмовляє. Графіка на логотипі має бути простою, без надписів, тому символ швидше запам’ятовується. Такі логотипи відмінно підходять для глобальної торгівлі. Найчастіше компанії стилізують під знак свій основний товар або послугу. Під час зміни асортименту або переходу на інший ринок, логотип також доведеться поміняти.

Види логотипів

Абстрактний

Такий вид знаків поширений у некомерційних організацій та бізнесових структур. Основне завдання абстрактного логотипа – викликати у мозку людини потрібні асоціації. Створювати абстрактні зображення може тільки досвідчений дизайнер, який добре розуміється на символіці.

Талісман або емблема

Емблема – чудовий спосіб заявити про свою компанію. Такий вид логотипу вибирають найчастіше компанії, орієнтовані на сімейні цінності. По суті, на талісмані коротко розповідається про діяльність фірми та її продукції. Головним героєм емблеми вибирають певного персонажа, який і представлятиме компанію.

Комбінований

У цьому разі під час створення знаку використовується як текст, так і графіка. Психологи стверджують, що саме це поєднання запам’ятовується найкраще, тому такий логотип – відмінний спосіб молодим компаніям яскраво заявити про себе.

Логотип від компанії Fractus

Вирішили замовити логотип, який буде справді впізнаваним і принесе успіх компанії? Довірте це завдання фахівцям Fractus! Ми розробимо логотип з урахуванням усіх Ваших вимог, який стане візитною карткою Вашої фірми та гідно представить її у будь-якій ніші сучасного ринку.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!