23/01/2023

Дизайн пакунку – запорука підвищення продажів

повернутися до списку статей →

Продає товар пакунок. Якщо поруч немає покупця, а споживач навіть не чув про продукцію, розповісти про неї може тільки її зовнішній вигляд. Продає лише та обгортка, в якої дизайн захоплює. Адже завдання продукції не просто виділитися серед конкурентів, а сподобатися та змусити купити. Як же виділитися, якщо товари атакують споживача звідусіль? І є всього-навсього декілька секунд, щоб привернути увагу. Необхідний професійний підхід до розробки. Отримати дизайн пакунку, який продаватиме, можете, замовивши його у компанії Fractus

Дизайн пакунку та етикетки: основні вимоги

Насамперед важливо дотримуватись ієрархії інформації: на початку має бути розташований елемент, що привертає увагу, далі назва бренду, найменування продукту, інформація про нього.

Оформлення, навіть креативне, має відповідати низці інших вимог. До списку належить:

  • візуальна привабливість;
  • інформативність та зручність читання;
  • гармонійне розташування елементів;
  • позитивні асоціації;
  • несхожість на конкурентів;
  • простеження корпоративного стилю;
  • відповідність ціновій ніші.

Дизайн пакунку та етикетки: основні вимоги

Які використовують прийоми

Як тільки не стараються маркетологи й дизайнери, щоб виділити товар на полицях магазинів. Використовують усілякі складові.

  1. Тематичні зображення. Нечасто без них обходяться. Очікувано, що на пакунку соку зображені фрукти, а на пляшці молока – корова. Використовують картинки різних видів: патерни, авторські ілюстрації, графіку, фото тощо.
  2. Нетематичні зображення. Що зазвичай прикрашає пляшку вина? Гроно винограду. Але ж можна привернути увагу й іншим, абстракцією, наприклад. Незвично? Так. Привертає увагу? Однозначно. Ще й виділяється на тлі інших.
  3. Форма. Незвичайна, асиметрична, навіть несподівана насамперед привертає увагу. Але тоді дизайн етикетки потрібен простіший. Класична форма дозволяє покреативити з елементами дизайну.
  4. Додаткові деталі:
  • оглядові вікна;
  • екоелементи;
  • тиснення;
  • позолота;
  • імітація текстур тощо.
  1. Індивідуальний стиль. Однією класикою вже не обмежуються. По-своєму привабливий мінімалізм, ретро, ​​вінтаж, футуризм. А що-небудь незвичне, що не вписується в жоден з них, просто змушує купити.
  2. Типографіка. Гарнітура, розмір, колір – від них залежить сприйняття, а також швидкість читання. Слід зважати на вимоги щодо шрифтів: дотримуватись авторського права, використовувати читабельні написи та інше. Загалом же вони мають відповідати концепції. А часом розробка дизайну пакунку передбачає тільки сам шрифт, без картинок. Це добре працює з косметикою.
  3. Матеріал. В руках професіонала він стає частиною оформлення. Наприклад, дизайн коробки може обійтися малою кількістю елементів, якщо вона крафтова. А прозорий пластиковий пакет розкриє красу сухофруктів, із елементів тут знадобиться тільки етикетка.

Які використовують прийоми

Куди звертатися, щоб отримати найкращий дизайн

Одним дизайнером в штаті компанії не обійтися, щоб замовити дизайн пакунку, який би спрацював на продажі. Тут потрібні зусилля спеціалістів. Наші фахівці візьмуться за створення пакунку для будь-якого товару. Почнемо зі спілкування із замовником, створимо концепт у декількох варіантах, вибраний за необхідності доопрацюємо, а після узгодження дизайну віддамо матеріал, готовий до друку. Ви отримаєте дизайн, який відповідатиме духу бренду та специфіці продукту, а також зуміє продати якнайкраще.

За бажання також можете замовити редизайн пакунку або розробку фірмового стилю. Звертайтеся, будемо раді співпраці!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!