Продає товар пакунок. Якщо поруч немає покупця, а споживач навіть не чув про продукцію, розповісти про неї може тільки її зовнішній вигляд. Продає лише та обгортка, в якої дизайн захоплює. Адже завдання продукції не просто виділитися серед конкурентів, а сподобатися та змусити купити. Як же виділитися, якщо товари атакують споживача звідусіль? І є всього-навсього декілька секунд, щоб привернути увагу. Необхідний професійний підхід до розробки. Отримати дизайн пакунку, який продаватиме, можете, замовивши його у компанії Fractus
Дизайн пакунку та етикетки: основні вимоги
Насамперед важливо дотримуватись ієрархії інформації: на початку має бути розташований елемент, що привертає увагу, далі назва бренду, найменування продукту, інформація про нього.
Оформлення, навіть креативне, має відповідати низці інших вимог. До списку належить:
- візуальна привабливість;
- інформативність та зручність читання;
- гармонійне розташування елементів;
- позитивні асоціації;
- несхожість на конкурентів;
- простеження корпоративного стилю;
- відповідність ціновій ніші.
Які використовують прийоми
Як тільки не стараються маркетологи й дизайнери, щоб виділити товар на полицях магазинів. Використовують усілякі складові.
- Тематичні зображення. Нечасто без них обходяться. Очікувано, що на пакунку соку зображені фрукти, а на пляшці молока – корова. Використовують картинки різних видів: патерни, авторські ілюстрації, графіку, фото тощо.
- Нетематичні зображення. Що зазвичай прикрашає пляшку вина? Гроно винограду. Але ж можна привернути увагу й іншим, абстракцією, наприклад. Незвично? Так. Привертає увагу? Однозначно. Ще й виділяється на тлі інших.
- Форма. Незвичайна, асиметрична, навіть несподівана насамперед привертає увагу. Але тоді дизайн етикетки потрібен простіший. Класична форма дозволяє покреативити з елементами дизайну.
- Додаткові деталі:
- оглядові вікна;
- екоелементи;
- тиснення;
- позолота;
- імітація текстур тощо.
- Індивідуальний стиль. Однією класикою вже не обмежуються. По-своєму привабливий мінімалізм, ретро, вінтаж, футуризм. А що-небудь незвичне, що не вписується в жоден з них, просто змушує купити.
- Типографіка. Гарнітура, розмір, колір – від них залежить сприйняття, а також швидкість читання. Слід зважати на вимоги щодо шрифтів: дотримуватись авторського права, використовувати читабельні написи та інше. Загалом же вони мають відповідати концепції. А часом розробка дизайну пакунку передбачає тільки сам шрифт, без картинок. Це добре працює з косметикою.
- Матеріал. В руках професіонала він стає частиною оформлення. Наприклад, дизайн коробки може обійтися малою кількістю елементів, якщо вона крафтова. А прозорий пластиковий пакет розкриє красу сухофруктів, із елементів тут знадобиться тільки етикетка.
Куди звертатися, щоб отримати найкращий дизайн
Одним дизайнером в штаті компанії не обійтися, щоб замовити дизайн пакунку, який би спрацював на продажі. Тут потрібні зусилля спеціалістів. Наші фахівці візьмуться за створення пакунку для будь-якого товару. Почнемо зі спілкування із замовником, створимо концепт у декількох варіантах, вибраний за необхідності доопрацюємо, а після узгодження дизайну віддамо матеріал, готовий до друку. Ви отримаєте дизайн, який відповідатиме духу бренду та специфіці продукту, а також зуміє продати якнайкраще.
За бажання також можете замовити редизайн пакунку або розробку фірмового стилю. Звертайтеся, будемо раді співпраці!