Три секунди. Саме стільки часу є в сайту, щоби зацікавити користувача. Або не зацікавити. Тому дизайн інтернет-магазину не те, чим можна знехтувати. Адже легковажний підхід обертається фінансовими втратами. Звичайно, можна створити оформлення і самостійно. Але чи варто витрачати час та зусилля, якщо можна звернутися в компанію Fractus?
Чим особливий дизайн інтернет-магазину
Що важливо врахувати під час розробки дизайну? Передусім специфіку товару. На ній базується корпоративний стиль, і він значною мірою простежується в інтернет-магазині. Щодо інших рекомендацій, то вони класичні.
Продумана структура
Угорі завжди розміщують шапку (хедер). На ній – логотип (обов’язково в лівому верхньому кутку), рядок пошуку, контакти, панель авторизації, кошик. Категорії розташовують рядком під шапкою або шикують у стовпчик зліва.
Центральну частину займає банер із гарячими пропозиціями, інформація про товари зі знижкою, акції, популярна продукція.
Підвал (футер) містить дані про компанію, додаткові контакти, умови гарантії, способи оплати та доставлення, посилання на соцмережі.
Для сторінки товару зазвичай використовують модель AIDA: привернути увагу, викликати інтерес, викликати бажання і привести до дії. Тут інтернет-магазин дизайн передбачає мінімалізм. Зліва одне або кілька фото, праворуч – характеристики, внизу – опис. Але все компактно і читабельно. Також обов’язково кнопка купити, в зеленому кольорі. Можна додати інструменти cross-sale і upsell, а також відгуки.
Правильний фон
Чистий білий продає якнайкраще. На ньому видно і товари, і яскраві кнопки із закликом купити. Також виграшний вигляд має пастельний фон. Креативно як велика фотографія.
Якісні фото
Краще витратитися і заплатити професійному фотографу, ніж користуватися фото зі стоків. Вони мають бути яскравими та живими, чим викликають бажання купити товар негайно, роблять дизайн для інтернет-магазину респектабельним.
Гармонія кольору
Трьох-чотирьох гармонійних кольорів цілком достатньо. Вони основні. Але слід пам’ятати про яскравість фарб на банері й фото: не слід допускати конфронтації з основними кольорами.
Шрифти
Вони мають бути в корпоративному стилі, читабельні, приємні для ока. Навіть великий шрифт спрацьовує на відмінно, часом не гірше, ніж картинка. Три шрифти – межа. Усі вони мають відповідати тематиці. Як і їхні кольори.
Дозована графіка
Банери, слайдери, 3D-ефекти та інше спрацюють на привернення уваги. Але не слід ними перевантажувати сторінку.
Адаптивність
Коректне відображення на будь-якому пристрої для вебмагазину важливіше, ніж для інших ресурсів. Як-не-як, половину купівель здійснюють з мобільних пристроїв.
Шаблон або індивідуальність
Варіантів є два. Вибрати онлайн-конструктор, або ж створити дизайн із нуля. У першому випадку ресурс буде працювати, але нагадуватиме багато інших. У другому – оригінальним, але ціна дизайну інтернет-магазину буде трохи вищою.
Чому важливо звертатися до професіоналів
Кращий дизайн-інтернет магазину – це результат роботи команди фахівців. Наприклад, із компанії Fractus. Завдяки досвіду і знанням наших дизайнерів Ви отримаєте не просто привабливий вебмагазин, який приносить прибуток, а зручний у всіх сенсах майданчик – і для клієнта, і для адміністратора. А якщо потрібно, зробимо і редизайн інтернет-магазину. Переймаєтеся питанням, де б замовити дизайн інтернет-магазину? Звичайно ж, у компанії Fractus. Звертайтеся, будемо раді допомогти Вашому бізнесу!