Сучасні діти – безпосередня частина торгового процесу. І якщо до року-двох цільова аудиторія не вони, а їхні батьки, то вже після цього періоду діти частково стають клієнтами: їм дають кишенькові гроші, вони отримують значні суми в подарунок і їм дозволено все це витратити. Тут у гру вступає дитячий маркетинг, і він має свої правила.
Ефективно продавати товари для дітей, використовуючи підходи та принципи цього виду маркетингу, допоможуть фахівці компанії Fractus.
Дитячий маркетинг: тонкощі та особливості
Діти на сучасному ринку ті ще гравці. Вони підштовхують дорослих до купівлі, без жалю витрачають свої гроші, стають прихильниками бренду, що спрацьовує у майбутньому. Дитячий маркетинг – це діяльність компанії або бренду, цільовою аудиторією якої є діти, завдяки їм вона й отримує дохід. На відміну від «дорослого» маркетингу, у продажу всього, що стосується дітей, маркетологи вибудовують стратегію навколо тандему дитина-дорослий. До того ж уся комунікація має бути безперервною. Також активно використовується маркетинг емоцій.
Якщо дитячий маркетинг розумний, екологічний та етичний, він використовує принципи соціальної відповідальності. Якщо говорити про бренд в цілому, то це як і у випадку з дорослим – користь, безпека та якість продукту.
Як продавати дітям
Діти швидше навчаються нового, краще освоюють сучасні технології, отримують право голосу та навіть самі можуть обирати, а то й купувати продукти. І так, вони самі заробляють гроші, часом чималі: цьому в сучасних реаліях сприяє блогінг.
Щоб продавати дітям ефективно, варто враховувати певні моменти:
- Миттєве бажання. Під час купівлі товарів дитина, на відміну від дорослого, керується саме цим.
- Нове, яскраве та помітне. Ці нюанси випливають із першого пункту та сприяють продажам. Реклама у такому разі націлена на дитину.
- Користь та переваги. Цією мовою краще розмовляти з батьками, якщо рекламні активності адресовані саме їм.
- Вік. Також під час продажів дітям варто враховувати вік: п’ятирічки імпульсивні та активно пізнають світ, намагаються у ньому розібратися, у десять років уже починають ігнорувати думку дорослого, а у 12-13 років самі прагнуть стати дорослими та вже не вважають себе дітьми. Тому бренди запровадили поняття «вікового ядра», довкола якого будують пропозиції для дітей.
- Ґендерний поділ. Він нікуди не подівся навіть за сучасних тенденцій до нівелювання статі в певних аспектах. Це стосується насамперед упакування: класика жанру рожеві та малинові кольори для дівчаток, а зелені, сині, коричневі для хлопчиків.
- Допитливість та азарт. Також чудовий підхід продати дітям – зіграти на цьому. Це різноманітні ігри та квести, наприклад, надруковані на тому ж упакуванні чи коробці або ігрові деталі всередині неї.
- Призи. Навіть у світі дорослих подарунки – це прекрасний спосіб підвищити продажі, що там вже казати про дітей.
- Не лише дитячі товари. Так, сьогодні дітям продають навіть серйозні послуги та товари, наприклад, банківські картки чи спеціальні тарифи від операторів зв’язку. Складні відеоігри також є у цьому списку.
Послуги Kids marketing від Fractus
Продаєте продукти для дітей чи тільки лише запланували взятися за такі продажі? Тоді найкращий спосіб отримати дохід – застосувати принципи дитячого маркетингу. І як найефективніше це зробити, підкажуть фахівці компанії Fractus. До того ж вони створять стратегію, яку Вам залишиться лише втілити в життя. Звертайтесь, ми зуміємо допомогти!