08/12/2022

Дискаунтер – дешевше нікуди

повернутися до списку статей →

Чи помічали ви коли-небудь, що в деяких магазинах ціни на одні й ті ж продукти набагато нижчі ніж у супермаркетах? Ці підприємства роздрібної торгівлі і з низькою вартістю продукції дістали назву «дискаунтер» (від англ. discount – знижка). Щоб зробити товари доступнішими для населення, ці магазини економлять буквально на всьому: рекламі, викладці товарів, приміщенні, а іноді навіть і на персоналі. Головною причиною появи магазинів-дискаунтерів стала не лише економічна криза, але і тренд «розумна економія на купівлях».

Якщо у звичайних супермаркетах застосовують спеціальні прийоми мерчендайзинга з викладення товарів, то в дискаунтерах товар викладають звичайною палетною викладкою або штабелями. Інтер’єр такого магазину дуже простий і непримітний, немає ніяких елементів стилю.

Для просування подібних магазинів практично ніяку рекламу не використовують. Щоб стимулювати продажі, дискаунтери випускають спеціальні каталоги, з  інформацією про асортимент товарів, акційні пропозиції. По суті, такі торгові точки й не потребують якоїсь реклами, адже низький цінник – найефективніший маркетинговий інструмент, який сприяє продажам.

Дискаунтер

Ще один метод, який дозволяє не підвищувати ціни на товари, – це аналіз попиту на визначенні групи товарів. Якщо в одному з магазинів продажу певного товару йдуть погано, то продукцію перевозять в торгову точку, де спостерігається попит на цю позицію. Завдяки такому підходу нема потреби орендувати додаткові приміщення, адже дискаунтери частково відіграють і роль складу.

Крім того, низька вартість товарів у подібних магазинах обумовлена тим, що багато продуктів випускають під власною торговою маркою.

Дискаунтер: плюси й мінуси

Основні переваги купівель у подібних магазинах:

  • низька вартість товарів;
  • великі знижки – іноді до 80%;
  • через незначний вибір продукції дуже низька ймовірність вчинити імпульсивну купівлю;
  • завдяки великому обороту продукції, знижується вірогідність придбати прострочений товар.

До недоліків належить:

  • віддалене розташування – в спробі заощадити на оренді та приміщення такі магазини знаходяться у кінці міста через що потенційні клієнти можуть навіть і не знати про існування подібних магазинів;
  • нестача певних товарів, які можна знайти у звичайному магазині;
  • відсутність консультанта – саме через це багато покупців відмовляється від купівлі, оскільки не отримали необхідної інформації про товар.

Дискаунтер: плюси й мінуси

Види дискаунтерів

Умовно дискаунтери можна розділити на дві великі групи: жорсткі та м’які. Перші намагаються мінімізувати витрати буквально на всьому, за рахунок чого у них найнижчі ціни. Другі мають цінник трохи вищий, але вони надають покупцям необхідний рівень комфорту для купівель.

Крім того, такі магазини розподіляють за видами:

  1. Гіпермаркети. У таких магазинах можна знайти практично все, що треба людині від продуктів харчування до одягу, товарів для будинку, садово-городніх інструментів. Яскравим прикладом є мережі американських магазинів Walmart і Target.
  2. Категорійні магазини. Наприклад, вони можуть спеціалізуватися на продажі предметів для дому, зоотоварів. Подібні дискаунтери мають великий асортимент продукції у межах однієї категорії.
  3. Складські клуби. Ці магазини працюють на основі програми лояльності, що дозволяє їм планувати постачання товарів на тривалий термін. Основна умова шопінгу в подібних торгових точках –купівля на певну мінімальну суму.
  4. Мережа магазинів доступних продуктів харчування. Приклад – Lidl і Aldi. Ці магазини стали настільки швидко популярними, що кількість торгових точок, які працюють під цими брендами перевищує 12 тисяч.

Отже, дискаунтер – це магазин роздрібної торгівлі, з широким асортиментом товарів за низькими цінами та мінімальним рівнем сервісу.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!