Що може бути органічніше в цифровому світі для розкрутки бізнесу, ніж цифрова реклама? Вона потрапляє точно в ціль, підвищує охоплення цільової аудиторії як онлайн, так і офлайн, а головне – її ефективність легко відстежити. Використовують її з однаковим успіхом в сегментах і b2b, і b2c.
Звернувшись до компанії Fractus, Ви можете замовити цифрову рекламу: ми підберемо той носій, який підійде ідеально Вашому бізнесу.
Цифрова реклама: суть у кількох словах
Що ж являє собою цей вид реклами? На думку відразу спадає просування в інтернеті. Однак це поняття набагато ширше. Так, багато в чому такий вид реклами легко сплутати й з традиційною, і з онлайн-рекламою. Але все просто: онлайн-реклама є частиною цифрової. Реклама в цифрі – сфера діяльності digital-маркетингу, тоді як просування в інтернеті належить до компетенції вебмаркетингу.
В такому разі залучена «цифра». Причому використовують не тільки смартфони, ноутбуки та планшети, а й цифрові борди, вітрини, сіті-лайти тощо. Словом, використовують цифрові канали комунікації, причому навіть ті, які поза мережею інтернет. Які ж саме?
Канали комунікації
Інтернет
Найвідоміший і найрозповсюдженіший вид цифрового просування. До нього належить:
- Пошукова оптимізація (SEO). Суть – у просуванні продукції через пошукові системи.
- Контекстна реклама. Показана залежно від пошукових запитів та інтересів користувачів.
- Банерна або медійна реклама. Розміщення блоків на тематичних майданчиках – сайтах чи форумах.
- SMM. Просування здійснюється через соціальні платформи та призначене для тих, хто не шукає цілеспрямовано товар чи послугу;
- Email marketing (поштові розсилання). Здійснюється пряма комунікація між брендом і потенційним покупцем через поштові розсилання;
- Відеореклама. Показ рекламних роликів на різних відеомайданчиках, найчастіше до цього залучений YouTube;
- Вірусний маркетинг. Креативний і настільки цікавий контент, що користувачі його поширюють зі швидкістю лісової пожежі. Це тексти, відео, меми, колажі – все що завгодно.
Цифрова зовнішня реклама (DOOH)
Її легко сплутати з традиційною рекламою. Однак цей вид розміщений на цифрових носіях – використана технологія цифрової вивіски. Це «розумні» майданчики: вони не тільки транслюють рекламне повідомлення, а й дозволяють відстежити, скільки людей пішли повз нього і як довго кожен дивився рекламу.
Цифрова внутрішня реклама
Ті ж інтерактивні електронні майданчики, тільки всередині приміщень. Якщо потрібно впливати максимально точно на певну ЦА, дана цифрова реклама це дозволить.
Як вибрати майданчик
Від чого залежить вибір каналу комунікації? Як у випадку з будь-якою рекламою – від товару і ЦА. Необхідно познайомити молодих людей з продукцією? Використовують соцмережі або мобільні додатки. Потрібно детально розповісти про товар? Краще залучити відеорекламу. Стоїть завдання зачепити? Яскравий динамічний банер – ось що потрібно.
Вигода замовлення у Fractus
Щоб замовити цифрову рекламу, досить звернутися до нас. Що ж ми пропонуємо клієнтам?
- По-перше, успішну стратегію, розроблену під замовника. Будуть враховані особливості продукції та цільової аудиторії.
- По-друге, роботу над завданням згуртованої команди: для кожного етапу потрібен вузькопрофільний фахівець, і вони у нас є. Так само як обладнання та програми.
- По-третє, повноцінну розробку. Доки не узгодимо і не затвердимо кожен етап, робота не буде вважатися завершеною.
- Звертайтеся! Ми знаємо, який канал реклами Вам потрібен для досягнення найефективнішого результату.