27/05/2021

Чому айдентика важлива для компанії?

повернутися до списку статей →

Айдентика – це візуальна частина бренду, яка допомагає створювати певний образ компанії в очах споживачів. Її елементи – перше, що бачить людина, тобто саме вона створює перше враження про бренд. Завдяки продуманій айдентиці, про компанію дізнаються, її запам’ятовують.

Складові частини та види айдентики

Айдентика або фірмовий стиль – комбінація кольорів, схем (патернів), графічних і словесних прийомів, малюнків, слів та інших елементів, які використовує компанія, щоб зробити візуальну заяву про себе потенційним покупцям або користувачам.

Елементи айдентики – це фірмовий шрифт, поєднання кольорів, форма та зміст логотипу, слоган компанії, корпоративний персонаж тощо.

Складові частини та види айдентики

Усі ці складові розміщують на логотипі, фірмовому бланку, візитках, пакунках, електронних листах, рекламній продукції, вивісках, вітринах і навіть у соціальних мережах, тобто там, де відбувається комунікація з людьми.

Залежно від підходу та способу просування компанії айдентику умовно можна розділити на два види:

  1. Традиційна. Зрозуміло, що традиційний фірмовий стиль створюють з класичною низкою елементів, причому підхід до їхнього оформлення також буде традиційним. Водночас розроблюють цілий перелік правил з використання цих елементів, тому, де б не розташовувався фірмовий знак або слоган, для нього вже прописане місце, і придумувати нічого не потрібно.
  2. Нетрадиційна. Така правильність дозволяє легко працювати з елементами фірмового стилю, впорядковує їхнє розміщення на будь-яких носіях. Але нюанс все-таки залишається: під час створення нового каналу комунікацій із покупцем, наприклад, пакування, виявляється, що класичний приклад розміщення не підходить, необхідно вносити суттєві зміни – переробляти елемент або всю концепцію.

Одним із креативних підходів вважають динамічну айдентику, яка містить менше елементів і підлаштовується під будь-які способи комунікації зі споживачем, навіть найсучасніші.

У традиційному розумінні головний елемент фірмового стилю – логотип. У динамічній айдентиці, він може піти на другий план і бути заміненим на інший варіант, наприклад, на типографіку, персонаж, малюнки.

Логотип у нетрадиційній айдентиці можна розробляти з урахуванням безлічі варіантів застосування. Він вміє трансформуватися та пристосовуватися до будь-якої ситуації.

Зараз у багатьох компаній є популярною розробка вербальної айдентики, коли спілкування з покупцем відбувається через використання слоганів, написів, текстів.

Графічні елементи креативного фірмового стилю також зазнають змін. Наприклад, створюють серію графічних об’єктів, за допомогою яких компанія розповідає користувачеві свою історію, мету, місію. Останнім часом популярним стало створення фірмового персонажа або трансформація у графіці загальноприйнятого символу.

Не всі компанії вважають за потрібне розробляти велику кількість елементів фірмового стилю. Основний акцент роблять на презентації товару та впізнаваності завдяки своїй продукції.

Айдентика от Fractus

Великий бізнес розуміє важливість створення айдентики, тому готовий платити за розробку унікального та сильного фірмового стилю.

Невеликі й середні компанії обмежуються створенням одного-двох елементів, наприклад, логотипу та комбінації кольорів, щоб стати впізнаваними на ринку.

Деякі компанії вважають, що від початку виходу на ринок у розробці айдентики немає потреби; елементи фірмового стилю однозначно варто створювати, але пізніше, коли виробництво або продаж наберуть обертів.

Підприємці часто не розуміють, що корпоративний стиль не тільки зробить компанію помітною на ринку, він розповідатиме її історію, транслюватиме покупцям важливі повідомлення. Як не дивно, люди не проти почути історію та хочуть, щоб вона була захоплюючою. Розкажіть про себе нудно або взагалі промовчіть, і покупці підуть від вас до інших компаній. Хочете виділитися на тлі конкурентів, стати впізнаваними і популярними серед клієнтів? Айдентика від Fractus буде вагомим аргументом на користь зростання і розвитку Вашої фірми.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!