26/09/2022

Брендинг: створюємо успішний бренд

повернутися до списку статей →

Одні бренди на слуху у споживачів і про них неважко згадати, про інші ж із легкістю забувають. За одні товари платять утридорога, а інші, нічим не гірші за якістю, не настільки популярні. Чому так відбувається? Щось не так із брендами або споживачам важко догодити? Усе просто: брендинг (процес створення та просування бренду) виявився вдалим або ж навпаки.

Але ж завжди цікавить перший варіант. Що ж, у такому разі замовити послугу варто у компанії Fractus. Робота чекає важка й багаторівнева, а тому без допомоги фахівців не впоратися.

Чим є брендинг

Почнемо з визначення бренду. Це не просто лише торгова марка або торговий знак, а певний образ й асоціації, що виникають у споживача. Походить від brand – «тавро»: здавна саме вони дозволяли ідентифікувати виробників продукції.

Брендинг – процес створення і підтримки бренду, планомірний, продуманий і послідовний, із використанням маркетингових інструментів. Його мета не тільки створити, а й позиціювати, забезпечити впізнаваність і підвищити лояльність споживачів, постійно підтримувати репутацію. Чим сильніший бренд, тим більше приносить доходу власнику.

Чим є брендинг

Основні види

Існує чимало варіантів брендингу, і ось найбільш типові:

  • Товарний. Розробка образу певного продукту.
  • Особистий брендинг (персональний). Створюють для публічних персон, блогерів, лідерів думок, власників компаній тощо.
  • Корпоративний. Націлений на певну компанію.
  • Політичний. Стосується як партій, так і політиків, активізується напередодні виборів.
  • У мистецтві. Суть у брендингу витвору мистецтва, виставки, серіалу або фільму, книги тощо.
  • Туристичний. Мета – привернути туристів у певне місто, до визначної пам’ятки природи чи архітектури.

Складові брендингу

  1. Аналіз. Під приціл маркетологів потрапляє ринок, конкуренти, потенційна цільова аудиторія – відбувається їхній аналіз. Виявляють потребу, під яку і створюють попит.
  2. Стратегія. Цей етап визначає напрямок руху у створенні бренду, формуються плани розвитку, канали та способи комунікації.
  3. Розробка бренду. Робота над усіма складовими бренду: візуальними (фірмовим стилем, зокрема шрифти, кольори, логотип, патерни, персонаж) та вербальними (неймінг – створення назви, історія, слоган, текст). Відбувається їх об’єднання у брендбук (книгу про бренд). Розробляють дизайн упакування, рекламної продукції, вебресурсу.
  4. Старт. За допомогою каналів комунікації, затверджених ще на етапі стратегії (рекламні кампанії, інтернет-просування, PR), відбувається запуск бренду на ринок.
  5. Підтримка. Не можна бренд, в який вкладено стільки сил та ресурсів (якщо це комплексний брендинг, ціна вийде зовсім не копійчаною), пустити на самоплив. Слід проводити регулярний аудит, з урахуванням зміни потреб, ринку, тенденцій, та вже зважаючи на це вносити корективи.

Складові брендингу

Переваги співпраці з Fractus

Якщо потрібні брендинг послуги, звертайтеся до Fractus. Так Ви точно будете впевнені, що довіряєте завдання майстрам своєї справи.

Проаналізуємо всі особливості – бізнесу, ринку, конкурентів. На такій основі створимо стратегію. І після цього повністю розробимо бренд, зокрема унікальну назву, логотип, слоган, фірмовий стиль, дизайн пакування та інше. Допоможемо також із просуванням.

Наша основна перевага – командний підхід. Оскільки робота складна, вимагає злагодженості. Для кожного етапу є свій фахівець, починаючи від планування закінчуючи запуском.

Замовте у нас створення та просування бренду, і будьте впевнені – Ваше дітище приймуть та полюблять.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!