22/09/2022

Блог як канал комунікації з аудиторією

повернутися до списку статей →

Частина інтернет-спільноти успішно веде щоденники, привертаючи підписників та непогано заробляючи на цьому. Компанії ж завдяки публікаціям підвищують власну експертність та залучають трафік. Йдеться про таке поняття як блог. І це вельми ефективний канал комунікації з аудиторією.

Зі створенням текстів для блога та його веденням допоможуть в компанії Fractus.

Блог: тонкощі та види

Weblog або blog – «онлайн-щоденник» або ж «інтернет-журнал» в перекладі з англійської. На початку свого існування подібні публікації мали характер особистого мережевого щоденника. Сьогодні блог – це регулярна публікація записів або відео в мережевому журналі або на відеохостингу. Він створений для публіки, дає їй можливість коментувати інформацію. Людину, яка веде блог, називають блогером.

Платформ для блогів безліч: спеціально створений сайт, ресурс компанії, ЖЖ, співтовариство Blogger, канал на YouTube, соцмережі тощо.

Як регулярно публікувати інформацію, залежить від специфіки блогу. Для компанії два-три рази в тиждень – оптимально. Блогер може тішити підписників публікаціями хоч щодня.

Блог: тонкощі та види

Для чого потрібен блог

Для компаній це потужний маркетинговий інструмент. Він допомагає просувати продукти, ділитися експертною думкою та здобути роль експерта, підвищувати рейтинг у пошукових системах, збільшувати трафік. Коментарі допомагають у комунікації з клієнтами.

Політичні або громадські організації за допомогою блогів впливають на громадську думку, також зрощують своїх прихильників тощо.

Якщо йдеться про приватних осіб, це спосіб ділитися думкою, інформацією з особистого життя або справи, яким персона займається, розважальним контентом.

Блоги та заробіток

Блог також вдалий канал заробітку. Досить публікувати контент, цікавий для цільової аудиторії й завдяки цьому підвищувати кількість підписників. Канали з великою кількістю підписників викликають зацікавлення у рекламодавців. У результаті блогери публікують платні пости, виступають в ролі інфлюенсерів, розміщують рекламу, створюють партнерські програми. Ще один спосіб оплати – донати: пожертвування від передплатників.

Як створити блог

  1. Поставити мету. Для чого створювати блог? Підвищити продажі, залучити трафік, зарекомендувати себе як експерта, стати блогером-мільйонником?
  2. Визначити цільову аудиторію. Хто вона і що їй цікаво: приходить, щоб дізнатися щось корисне, подискутувати в коментарях або просто повеселитися? Правильне визначення вплине на успіх блогу.
  3. Вибрати майданчик. Ним стануть або ресурси, які вже існують – наприклад, сайт компанії, соцмережі, YouTube, або ж персональний ресурс.
  4. Придумати назву та зареєструватися. Назва має відповідати духу діяльності блогера або компанії.
  5. Створити перший контент. Відповідно до обраної мети та для своєї цільової аудиторії й створюють відео або тексти для блогу.
  6. Опублікувати. Варто дотримуватися графіка публікацій й не пропадати надовго: підписники легко забудуть про блогера, якщо той з’являється раз у пів року.
  7. Просувати. Якщо це сайт або відеоканал, спрацює SEO-просування. А ось для соцмереж знадобиться CMM-стратегія. Згодом на популярність спрацьовує сарафанне радіо.

Як створити блог

Статті для блогу від Fractus

Маєте бажання вести блог, але немає часу й ідей для його ведення? Звертайтеся до компанії Fractus.

Ми створимо стратегію ведення та просування блогу, складемо контент план й напишемо тексти для регулярної публікації. Усе відповідно до поставлених цілей. І у Вас з’являться не просто підписники, а прихильники.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!