Частина інтернет-спільноти успішно веде щоденники, привертаючи підписників та непогано заробляючи на цьому. Компанії ж завдяки публікаціям підвищують власну експертність та залучають трафік. Йдеться про таке поняття як блог. І це вельми ефективний канал комунікації з аудиторією.
Зі створенням текстів для блога та його веденням допоможуть в компанії Fractus.
Блог: тонкощі та види
Weblog або blog – «онлайн-щоденник» або ж «інтернет-журнал» в перекладі з англійської. На початку свого існування подібні публікації мали характер особистого мережевого щоденника. Сьогодні блог – це регулярна публікація записів або відео в мережевому журналі або на відеохостингу. Він створений для публіки, дає їй можливість коментувати інформацію. Людину, яка веде блог, називають блогером.
Платформ для блогів безліч: спеціально створений сайт, ресурс компанії, ЖЖ, співтовариство Blogger, канал на YouTube, соцмережі тощо.
Як регулярно публікувати інформацію, залежить від специфіки блогу. Для компанії два-три рази в тиждень – оптимально. Блогер може тішити підписників публікаціями хоч щодня.
Для чого потрібен блог
Для компаній це потужний маркетинговий інструмент. Він допомагає просувати продукти, ділитися експертною думкою та здобути роль експерта, підвищувати рейтинг у пошукових системах, збільшувати трафік. Коментарі допомагають у комунікації з клієнтами.
Політичні або громадські організації за допомогою блогів впливають на громадську думку, також зрощують своїх прихильників тощо.
Якщо йдеться про приватних осіб, це спосіб ділитися думкою, інформацією з особистого життя або справи, яким персона займається, розважальним контентом.
Блоги та заробіток
Блог також вдалий канал заробітку. Досить публікувати контент, цікавий для цільової аудиторії й завдяки цьому підвищувати кількість підписників. Канали з великою кількістю підписників викликають зацікавлення у рекламодавців. У результаті блогери публікують платні пости, виступають в ролі інфлюенсерів, розміщують рекламу, створюють партнерські програми. Ще один спосіб оплати – донати: пожертвування від передплатників.
Як створити блог
- Поставити мету. Для чого створювати блог? Підвищити продажі, залучити трафік, зарекомендувати себе як експерта, стати блогером-мільйонником?
- Визначити цільову аудиторію. Хто вона і що їй цікаво: приходить, щоб дізнатися щось корисне, подискутувати в коментарях або просто повеселитися? Правильне визначення вплине на успіх блогу.
- Вибрати майданчик. Ним стануть або ресурси, які вже існують – наприклад, сайт компанії, соцмережі, YouTube, або ж персональний ресурс.
- Придумати назву та зареєструватися. Назва має відповідати духу діяльності блогера або компанії.
- Створити перший контент. Відповідно до обраної мети та для своєї цільової аудиторії й створюють відео або тексти для блогу.
- Опублікувати. Варто дотримуватися графіка публікацій й не пропадати надовго: підписники легко забудуть про блогера, якщо той з’являється раз у пів року.
- Просувати. Якщо це сайт або відеоканал, спрацює SEO-просування. А ось для соцмереж знадобиться CMM-стратегія. Згодом на популярність спрацьовує сарафанне радіо.
Статті для блогу від Fractus
Маєте бажання вести блог, але немає часу й ідей для його ведення? Звертайтеся до компанії Fractus.
Ми створимо стратегію ведення та просування блогу, складемо контент план й напишемо тексти для регулярної публікації. Усе відповідно до поставлених цілей. І у Вас з’являться не просто підписники, а прихильники.