Більше точок взаємодії зі споживачем – більше шансів продати продукт. Тому і вибирають багатоканальний маркетинг. Він передбачає використання декількох шляхів просування, як online, так і offline.
Звернувшись до компанії Fractus, Ви можете замовити стратегію для впровадження мультиканального маркетингу саме для свого бізнесу.
Багатоканальний маркетинг: у чому суть
Мультиканальний або ж багатоканальний маркетинг – це просування продукту за використання різних шляхів. Кожен розрахований на певну аудиторію, що дозволяє підвищити охоплення. Канали часто перетинаються. Здебільшого це використання інструментів внутрішнього та зовнішнього маркетингу. Вельми ефективний мікс.
Позиціювання бренду єдине, єдиний і стиль. Акцент саме на компанії, а не на товарі.
Які канали існують
Multchannel marketing – це відображення сучасного світу, в якому переплелися цифрові та нецифрові складові. Він передбачає тандем різних за своєю природою каналів. Їхній перелік досить великий:
- магазини офлайн;
- інтернет-магазини;
- соцмережі;
- зовнішня реклама;
- просування в ЗМІ;
- мобільні канали;
- роздавання листівок;
- просування в пошукових системах;
- розсилання на пошту;
- push-повідомлення;
- канали YouTube.
Кожен із них – повноцінний. Кожен розробляється, ведеться та розвивається індивідуально, прописана персональна стратегія.
Маркетологи не просто їх використовують для просування, а точно налаштовують взаємодію між ними – наче складають пазл, щоб вибрані шляхи ідеально працювали спільно. Поєднують лише декілька, адже мало кому під силу використовувати всі відразу.
Переваги стратегії
- По-перше, є можливості значно ширшого охоплення аудиторії, порівнюючи з іншими видами маркетингу.
- По-друге, кожен шлях розрахований для певної цільової аудиторії.
- По-третє, чим більше способів просування залучено, тим вища конверсія.
- По-четверте, забезпечення швидкого просування, що особливо важливо для бізнесу, який виходить на ринок.
- По-п’яте, підвищення лояльності споживачів завдяки пропозиції купівлі способом, найбільш зручним для них.
- По-шосте, підвищення впізнаваності компанії через присутність на різних майданчиках.
Як створити ефективну стратегію
- Аналіз цільової аудиторії. Вік, соціальний статус, рівень доходу, потреби – відповіді на ці та подібні питання допоможуть намалювати портрет, на основі даних підібрати майданчик.
- Пройдення шляху клієнта. Від початку – ухвалення рішення про купівлю і пошуку інформації: де він її шукає, які канали використовує, куди вони його приведуть.
- Створення плану. Інструменти для комунікації з клієнтом, тип контенту, канали поширення вибирають на цьому етапі.
- Застосування ремаркетингу. Розумно встановити ретаргетинг на всіх цифрових платформах, які зібралися використовувати: нагадати клієнту про його дії в мережі завжди корисно.
- Використання CRM. Система управління взаєминами з клієнтом обов’язкова в такому разі: вона дасть картину переміщення між каналами та допоможе зрозуміти його мотиви.
За послугою звертайтеся до Fractus
Бажаєте привести якомога більше покупців та більше заробляти? Саме час використовувати силу мультиканального маркетингу. Ми розробимо для Вас персональний план просування, визначимо цільову аудиторію та середовище. І підберемо ті канали, які зуміють ідеально доповнити один одного (в рамках бюджету), привести більше клієнтів і забезпечити хороші продажі.
Розширюйте свою присутність на ринку!