09/12/2021

Автоматизація маркетингу: гарують роботи, а не людина

повернутися до списку статей →

Кожен бізнес прагне оптимізувати процеси, зробивши їх зручнішими, і заощадити ресурси. А онлайн-бізнес і поготів. Тому знадобиться автоматизація маркетингу. Це досить нове віяння, але перспективне як в плані розвитку, так і в плані доходів. Фахівці стверджують, що за ним майбутнє, і конкурентоспроможність компаній без нього буде неможливою.

Звернувшись до компанії Fractus, можете замовити послуги оптимізації маркетингових процесів.

Автоматизація маркетингу: трохи про суть

Marketing automation або автоматизація маркетингу – це процес, що дозволяє оптимізувати шаблонні завдання, звільнивши час фахівців для важливішої роботи. Хто ж в такому разі виконує завдання? Програмні роботи, інакше програмне забезпечення. Ідеально, якщо платформа коннектиться з CRM.

Автоматизація маркетингу: трохи про суть

Що можна автоматизувати? Розсилання SMS, web push, електронних листів, просування в соціальних мережах тощо.

Оптимізація допомагає вирішувати такі завдання:

  • вивільнити час на роботу, для якої необхідно залучати людські ресурси;
  • сегментувати та групувати клієнтів;
  • збирати та поповнювати базу даних;
  • генерувати ліди, чим збільшити роботу відділу продажів;
  • досягнути лояльності клієнтів;
  • планувати маркетингові кампанії;
  • аналізувати ступінь задоволення потреби новим продуктом та вимірювати інші результати.

Якщо впроваджують автоматизацію, то вона охоплює максимально можливу кількість процесів. Тому дієвість кожного посилюється. Усе разом сприяє зростанню кількості лідів, конверсії, можливостей додаткових продажів, і як приємний наслідок – збільшенню доходу.

Як упровадити автоматизацію

  1. Поставити цілі. Чого компанія хоче досягнути? Які процеси може оптимізувати? Де поліпшить ситуацію? Яку принесе вигоду?
  2. Дослідити ЦА. Намалювати портрет покупця на основі таких даних: його проблеми, бажання і прагнення, способи їхнього вирішення, шляхи перетворення в прихильника.
  3. Створити стратегію. Намалювати детальний план, вказати способи досягнення мети, шляху, бюджет, терміни.
  4. Підібрати інструменти. Їх існує чимало. Головне, вибрати свої та «подружити» їх між собою, не перегнувши з кількістю. Інакше легко заплутатися та не уникнути збоїв. Використовувати краще тільки необхідні функції.
  5. Упроваджувати поступово. Почати варто не з усього масиву підібраних інструментів, а з декількох найважливіших, поступово інтегруючи з іншими. Усе тому, що збої неминучі, а поступова робота дозволить їх мінімізувати.
  6. Постійний аналіз. Наскільки ефективна автоматизація, краще відстежувати, як тільки з’являться хоч найменші результати. Це допоможе побачити слабкі сторони та виправити недоліки.

Які функції важливі

Упроваджуючи інструменти для автоматизації, не обійтися без:

  • систематизації та групування даних про споживачів з усіх можливих джерел;
  • автоматизації шляху клієнта;
  • аналітики;
  • групування в єдиному середовищі всіх розсилань, які заплановано використовувати;
  • трекінгу дій споживача у всіх комунікаційних платформах;
  • A/B/n тестування.

Які функції важливі

Якщо звертатися за послугою, то до Fractus

Заощадити ресурси простіше, якщо впровадити автоматизацію маркетингу. І фахівці Fractus допоможуть із цим. У нас є інструменти, досвід та знання, щоб створити ту платформу, в якій можна керувати процесами бізнесу незалежно від його специфіки та складнощів. Причому хоч шаблонний варіант, хоч з нуля. Навчимо роботи з платформою і допоможемо з технічними питаннями.

Звертайтеся, створюватимемо майбутнє разом!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!