20/09/2021

Аудит контенту: навіщо його здійснювати

повернутися до списку статей →

Будь-який сайт – це насамперед контент. Від нього залежить, як поводитиметься користувач: отримає користь сам та принесе користь компанії, або ж покине сайт. І аудит контенту допоможе визначити цінність наповнення.

Замовити послугу краще у професіоналів, а саме компанії Fractus.

Аудит контенту: специфіка

Аудит контенту сайту – це аналіз якості всього наповнення, особливо текстів, щодо унікальності, користі для клієнтів, інформативності, а також ефективності маркетингової діяльності (SEO-просування або контент-маркетингу). До контенту зараховують не тільки тексти, а й відео, зображення, графіку, таблиці, діаграми та тощо.

Мета процесів – виявлення слабких місць. На основі даних можна розробити стратегію, яка допоможе усунути помилки, а значить, поліпшить поведінкові чинники та підвищить ранжування, змусить сайт функціонувати так, як це заплановано спочатку.

Аудит контенту: специфіка

Коли здійснюють аналіз контенту

Необхідність в аудиті виникає з низки причин. Найпоширеніші – це зниження трафіку, падіння відсотка конверсії лідів, санкції з боку пошукових систем, словом усе, через що сайт не приносить доходу. Отримані внаслідок аналізу дані допоможуть зробити SEO-просування ефективнішим, а також підвищити показники конверсії та залучення користувачів.

За якими критеріями оцінюють контент

Якість

Відбувається перевірка на наявність помилок усього наповнення, особливо, текстів і контенту, що містить текст (таблиць, діаграм, інфографіки). Аналіз єдності стилю, легкості сприйняття, читабельності, структурованості, а також наявності властивостей, які продають. Оцінка унікальності.

Користь

Навіть найретельніше написаний текст, який відповідає всім SEO-вимогам, і створений якнайкраще інший контент марний, якщо споживач не знаходить у ньому відповідей на свої питання. Оцінюють, наскільки він має значення для клієнтів, актуальний, релевантний, чи усуває їхні проблеми.

Відповідність вимогам пошукової оптимізації

Серед них:

  • коректність індексації сторінки;
  • наявність метатегів;
  • коректність семантичного ядра;
  • наявність заголовків H1-H6;
  • наявність перелінковки (посилань на одних сторінках на інші);
  • структурованість сторінки;
  • коректність тегів теги Alt і Title (для фото та зображень) тощо.

Контент-аналіз сайту: кроки

  1. Поставити цілі. Для чого потрібен аналіз – яку проблему він усуне і за якими параметрами слід аналізувати контент?
  2. Скласти таблицю. За допомогою сервісів XML-sitemaps.com, Screaming Frog або інших зібрати URL-адреси кожної зі сторінок ресурсу, внести їх у таблицю. Додати критерії, за якими аналізуватимуть сторінки.
  3. Зібрати інформацію. За допомогою КПЕ Google Analytics, Moz Metrics або інших інструментів зібрати показники ефективності за кожним критерієм.
  4. Здійснити контент-аудит. Визначити, наскільки кожен вид контенту відповідає критеріям ефективної роботи ресурсу.
  5. Скласти план з усунення помилок. Отримані дані – те, від чого вже можна відштовхуватися і пропрацювати всі недоліки.

Контент-аналіз сайту: кроки

Аудит контенту від Fractus

Сайт не приносить того результату, для якого був створений спочатку? Варто замовити аудит контенту від фахівців компанії Fractus.

Для того, щоб зробити все якісно, у нас є все: досвід на прикладі реалізованих проєктів, програми, інструментарій. Ми професійно проаналізуємо ресурс, до того ж надамо рекомендації, що необхідно поліпшити, а якщо побажаєте, то і виправимо помилки. Позитивний результат не примусить на себе чекати.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!