Будь-який сайт – це насамперед контент. Від нього залежить, як поводитиметься користувач: отримає користь сам та принесе користь компанії, або ж покине сайт. І аудит контенту допоможе визначити цінність наповнення.
Замовити послугу краще у професіоналів, а саме компанії Fractus.
Аудит контенту: специфіка
Аудит контенту сайту – це аналіз якості всього наповнення, особливо текстів, щодо унікальності, користі для клієнтів, інформативності, а також ефективності маркетингової діяльності (SEO-просування або контент-маркетингу). До контенту зараховують не тільки тексти, а й відео, зображення, графіку, таблиці, діаграми та тощо.
Мета процесів – виявлення слабких місць. На основі даних можна розробити стратегію, яка допоможе усунути помилки, а значить, поліпшить поведінкові чинники та підвищить ранжування, змусить сайт функціонувати так, як це заплановано спочатку.
Коли здійснюють аналіз контенту
Необхідність в аудиті виникає з низки причин. Найпоширеніші – це зниження трафіку, падіння відсотка конверсії лідів, санкції з боку пошукових систем, словом усе, через що сайт не приносить доходу. Отримані внаслідок аналізу дані допоможуть зробити SEO-просування ефективнішим, а також підвищити показники конверсії та залучення користувачів.
За якими критеріями оцінюють контент
Якість
Відбувається перевірка на наявність помилок усього наповнення, особливо, текстів і контенту, що містить текст (таблиць, діаграм, інфографіки). Аналіз єдності стилю, легкості сприйняття, читабельності, структурованості, а також наявності властивостей, які продають. Оцінка унікальності.
Користь
Навіть найретельніше написаний текст, який відповідає всім SEO-вимогам, і створений якнайкраще інший контент марний, якщо споживач не знаходить у ньому відповідей на свої питання. Оцінюють, наскільки він має значення для клієнтів, актуальний, релевантний, чи усуває їхні проблеми.
Відповідність вимогам пошукової оптимізації
Серед них:
- коректність індексації сторінки;
- наявність метатегів;
- коректність семантичного ядра;
- наявність заголовків H1-H6;
- наявність перелінковки (посилань на одних сторінках на інші);
- структурованість сторінки;
- коректність тегів теги Alt і Title (для фото та зображень) тощо.
Контент-аналіз сайту: кроки
- Поставити цілі. Для чого потрібен аналіз – яку проблему він усуне і за якими параметрами слід аналізувати контент?
- Скласти таблицю. За допомогою сервісів XML-sitemaps.com, Screaming Frog або інших зібрати URL-адреси кожної зі сторінок ресурсу, внести їх у таблицю. Додати критерії, за якими аналізуватимуть сторінки.
- Зібрати інформацію. За допомогою КПЕ Google Analytics, Moz Metrics або інших інструментів зібрати показники ефективності за кожним критерієм.
- Здійснити контент-аудит. Визначити, наскільки кожен вид контенту відповідає критеріям ефективної роботи ресурсу.
- Скласти план з усунення помилок. Отримані дані – те, від чого вже можна відштовхуватися і пропрацювати всі недоліки.
Аудит контенту від Fractus
Сайт не приносить того результату, для якого був створений спочатку? Варто замовити аудит контенту від фахівців компанії Fractus.
Для того, щоб зробити все якісно, у нас є все: досвід на прикладі реалізованих проєктів, програми, інструментарій. Ми професійно проаналізуємо ресурс, до того ж надамо рекомендації, що необхідно поліпшити, а якщо побажаєте, то і виправимо помилки. Позитивний результат не примусить на себе чекати.